Sunday, July 24, 2011

24 juuli

Kahekesi on julgem ;)

Viimane aasialiilia värv. Päriselt on natuke tumedam.
'Star Gazer' esimene õis. Oi kui hästi ta lõhnab! Kuumus oli idahübriididele väga meelepärane, tänane jahedam ilm enam mitte eriti.


Esimene gladiool puhkes õide. Olen enamus gladioole pottidesse istutanud, siis on neid kergem toestada ning saab lihtsama vaevaga parema mulla sisse. Sügisene üles võtmine on ka lihtsam. Samas väiksemad sibulad panin aeda eri peenardesse laiali ja kes neid sealt nüüd siis sügisel otsima hakkab.
Keegi sööb minu jorjeneid! Olen paar ussikest hävitanud, aga rohkem pole neid seal näinud. Kahjustusi tekib aina juurde...
Hansaplantist ostetud trandeskantsia 'Baerbel'. Kuna mul on üks trandeskantsia ka toataim, ei arvanud nendest õitest suurt midagi: väikesed valged õied, mis ei paista ümbrise seest väljagi. Aga need õied on ilusad suured ja erit imeeldib mulle see "karvane tups" seal keskel:). Mulle tundub, et ta ei jää selles aias viimaseks trandeskantsiaks.

Viimasena siis (hübriid) nelgid 'Armastuse hingus' (nimi vene keelest tõlgitud). Kevadel tellisin seemnemaailmast seemned ja nüüd nad siis jõudsid õitsema hakata. Segupakis ilmselt on veel värve, aga ma ei külvanud maha kõiki seemneid ja kõik taimed pole veel õitsema hakanud ka. Neil nelkidel on samuti hea lõhn, aga mina tunnen seda ainult siis kui nende juurde kummardun :D.
Lisasin eelmisesse postistusse puudu oleva vägiheina pildi ka.

No comments:

Post a Comment