Wednesday, August 17, 2011

Tegemistest





Hoidistamise hooaeg on täies hoos ka siin majapidamises. Eile tegin 4 liitrist purki marineeritud kurke ja 3 purki sai õunamoosi ka. Tänane saak oli 5 purki vürtsikat kurgisalatit. Marineeritud kurke tegin esimest korda nii, et ootan huviga mis neist küll välja tuleb. Loodetavasti head kurgid tulevad:D.
Nagu tegemist vähe oleks õnnestus mul veel haigeks ka jääda.. see piirab oluliselt minu tegutsemis- ja liikumistahet. Midagi hullu ei ole ja loodetavasti läheb varsti üle.

Pilte olen teinud palju.. liigagi palju. Kuna vahepeal on blogimisse sisse tulnud pikem paus, siis jäävad ilmselt enamik ka näitamata, äkki talvel kui kooli kõrvalt aega jääb saab natuke suve meenutada.

Suvikõrvitsate kohal kõrguvad päevalilled 'Evening sun'. Iseenesest oleksid õied võinud ju natuke suuremad olla, aga ta on ikkagi ilus, seega patt oleks viriseda.

Laupäeval sai pärast tööd Kiviõlis mäkketõusu ja öökrossi vaatamas käidud. Seal nägin ära ka siiani vägevaima ilutulestiku:).

Himaalaja jalglehe vilja olen ma nüüd maitsnud. Polnud midagi erilist. Taim ise on mürgine, aga vili söödav. Minust jäävad nad igatahes taime külge alles. Selline läägelt hapukas maitse oli ja ega seda viljaliha ka eriti palju olnud.

No comments:

Post a Comment